tuffa fjortan dagar

Ja det har varit tuffa 2 veckor nu... förra veckan var stenhård på jobbet.. jobb fem dagar irad vilket jag inte är så van vid.. kalabalik dessuton bråk och skrik och många tårar.. jag tappade kontrollen tillslut och blev vansinnigt arg.. blev kallat kall och utan empati.. det jag vet att ja itne är... men det tog väldigt hårt... vi redde ut det till slutmen det satte sina spår i min hjärna... pratat mycket med T om de o han har varit väldigt stöttande...
sedan vekan som kom fick jag migrän på söndagen och sedan huvudvärk ar enda dag.. stannad ehemma och har inte mått så bra psykiskt.. har kämpat på en dag it aget.. inte gjort någonting mer än vart i min trädgård och umgåts med T.
Idag var det dax för jobb igen för första gången på 7 dagar.. .var hos T innan och var väl inte helt entusiastisk klart... men men åkte dit och det har flutt på bra.. vid halv 7 fick jag ett mess från hono.. jag är i sätila om det är någonting....!!!!!!
vet ju inte helt vad han menade men samtidigt så kändes det bara sååå bra.... Blev jätte glad....fick känsla av att han finns för mig vad det än gäller.....

det sista han sa innan jag for till jobbet var ja nu ses vi i morgon då ja...=)
jobbar ju även då men slutar vid tre.. gissa vart jag åker sedan ;)

Puss o kram min kära Lene

Kommentarer
Postat av: lene

åååhhh ja det känslan fick jag med när jag såg vad du skrev han skrev !! <3

usch inte undra på du fick migrän !

och du, du är INTE kall och känslolös ?? knäppaste jag hört !!!! försök sudda bort det, alla kan säga dumma saker i stressade, jobbiga stunder..



sänder över lite styrka till dig mitt <3a !

2011-04-22 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0