swvartsjuka som blir till glädje...

han messa vid halv ett på natten... vaken?

ja d var ja ju så ja svarade.... vill du komma hit??

hmmm  ja vad tror du tänkte ja...

åkte till festen.. lr ja till stället han var på.. de hade vart runt lite o sedan hamnat i hajom... han o daniel o anders... vart där en stund sedan åkte vi hem... när ja stannad hos han för att hans kulle gå av sa han lite lågt.. stannar du enstund lr e du trött.... kart ja stannar... fick lite bättre känsla under vårt samtal.. var lite mer som tidigare.. han var rejält berusad.. ja d var han menhan vill eitne ja skulle gå.. tillslut somnad han nästan på stolen å då sa ja nu åker ja..... '

han messade mig på morgonen fy vad trött ja e.. sover en stund till? knas kille sov du tänkte ja... men han hörde av sig i alla fall....


I lördags fyllde världens bästa Helén år... på söndag fm åkte jag ullen linda o jessica dit o överraskade med sång o jordgubbspaj som jag hade bakat... hon blev jätte ställd... fattade ingenting... Jens visst viskulle komma så han ahde sett till att d var hemma... myste ute på altanen några timmar med dem o med världens bästa Nils.... tänk att man kan älska någon så villkorslöst... han är *vår* bebis... vi slåss om att få ta hand om honom...... =) o han e int emin.. undras hur det blir omman någon gång skulle få en egen.. den kärleken måste göra ont alltså =))


På söndagkvällen kom T en sväng.. han var på gott humör o pratade som aldrig förr.... han var här nån timma o sedan for han hem.. vi ses snart sa han innnan han gick.....


Börjar mer o mer känna att ja måste berätta fullt ut hur jag känner för honom.. e rädd för att han backar bara.. men ja tror ändå att ja måste göra d.. samtidigt göra klart att ja ändå om hani nte känner lika vill ha han som min vän.... jaja vi får se...

e nervös som satan inför måndag.... får besked om jakommer in på skolan då.... håller tummarna STENHÅRT!!!!


( det var han som hörde av sig efter timeouten inte jag såg ja skrivit lite illa )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0