ja vad ska man säga

tiden flyger fram....

har gått en hel termin  på sjuksköterskeprogramet på borås högskola nu..

inne på termin två redan....

fyra tentor senare har jag ett G och tre U...

Alla tre U är dock missvisande.. har klarat mer än hälften ¨på alla tre tentorna men man måste klara allt... ¨

som tur är så räcker det att tenta om det man inte klarat...

gruset i bägare är att jag missat alla utom en del med ETT enda poäng...

fast vänder jag på det så kan jag ju det tydligen rätt bra ändå =)



På T fronten är det som tidigare..

Eller ja det är ju bättre än sist...

Vi umgås mycket ja nästan jämnt.

Men vi är fortfarande ICKE pojk/flickvän som jag så fint kallar det....

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0