lördagens bravader

Hör inte till vardagen för mig att ha en stilig man som säger att jag är snygg
som kysser mig på kinden
håller min hand
upprepar att jag är fin
sitter med armen om mig

till saken hör att han har sambo och två barn, det var inte ett raggningsknep, han vill inte ha mig så, nej det var bara ärligt sakt , han tyckte jag är en bra människa

Han är Ts bästa kill kompis,
han vill få T att reagera...
Och det gjorde han
han blev arg
han sa att det inte störde honom, men arg blev han

väcker hoppet i mitt hjärta IGEN

När jag skulle gå sa vännen jag vill tala med henne själv.T sa hmm om hon vill ja.

Ingen fara sa ja
Vännen sa. Ta hand om T han älskar dig! även om han inte säger det eller ens erkänner det för sig själv. Men det märks. Du är hans allt så ta hand om honom.
Det fanns ett litet hot i uttalandet det förstod jag och han förstod att jag förstod. T är hans bror utan blodsband, men dock hans bror.
Han kände av vart jag står.Men jag såg honom i ögonen och sa att T är den viktigaste i mitt liv och om han nu älskar mig eller inte , det spelar ingen roll för jag älskar honom hur som haver. Då fick jag en kram och ett god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0